2.1.09

Kerna aku di tag

Ciri Lelaki Idaman Anda :
a - pandai masak. ini kerna aku suka makan tapi tak suka masak. kalu dapat jejaka pandai masak. maka kurang satu beban aku. haha. lagipun, laki yang pandai masak ni sexy la.. aowww.. yum yum..
b - muka sedap mata aku pandang. aku tak mintak yang hensem macam hugh grant. janji mata aku tak bengkak bila pandang dia. lagipun, kalu muka dia tak sedap mata memandang, maka rugi lah duit aku sebab kene sponsor topeng setiap hari.
c - tinggi dari aku. sebab baru senang nak bergayut. hmm..
d - tegap atau chubby. aku tak nak orang kecik dari aku. sebab aku yang jaga dia. bukan dia jaga aku. kalu ada orang nak kacau aku. sapa nak tolong?. ohh.. tragedi.
e - tak kedekut. bukan nak suruh dia tabur duit atas aku. cukup kalu dia tak berkira bila keluar makan dan bersosial.
f - full of suprises. ini wajib. tapi kalu dia kasi aku terkejut smpi aku mengalami sakit jantung separa kronik. aku tak rela.
g - berseni. aku suka lelaki yang ada ciri-ciri kesenian cket. aku suka orang pandai main musik. cair seyhh..
h - pandai. belajar tak tinggi takpe. janji bila kami keluar, banyak topik boleh dibincangkan. aku tak suka laki yang kuno dan hampeh. bajet pandai tapi macam haram.

Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :
a - gigolo dan sewaktu dengan nya. aku nak yang masih teruna. haha.
b - panas baran. aku tak suka laki yang suka marah, tengking dan pukul insan tak bersalah. terutama kalu insan itu adalah aku. kalu nak marah.. pegi duduk dalam hutan sorang-sorang.
c - kedekut macam haram. kalu kedekut, jangan cari awek. duduk diam-diam. tapi lagi hampeh kalu dia kedekut, pastu ada hati nak kikis aku. ya. aku bukan kerja cetak duit. tolong la paham.
d - bodoh sombong dan jakun aka kuno. cover la cket. tolong jangan malukan aku di khalayak ramai. puh-lezzz
e - suka menunjuk kerna ego yang melampaui batasan. laki macam tu patut pupus dari muka bumi. haha.
f - takde manners dari semua segi. haa.. ni lagi satu. juga harus pupus dari bumi. haiyakkk!.
g - suka mengongkong. aku suka bebas. nak jeles. boleh tapi jangan lebih-lebih. kalu aku nak lepak dengan kawan pun tak boleh. ini sudah lebih. nyah kau dari idup ku. hmm.. emos plak.

Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :
a - cuak gile babeng
b - happy yang teramat sangat
c - kedua-dua di atas

Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :
a - mana-mana pun orait tapi sebab aku suka melancong. negara-negara baru yang exotic. besh nyeee..

Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :
a - errr.. takde kot..

Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda :
a - dancing in the moon light by toploaders
b - happiness is a warm gun by the beatles
c - when did your heart go missing by rooney

Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat PERIHAL Ini :
a - fakiera razaki [ tapi dia dah wat ]
b - dianarism
c - ain guzzle

5 comments:

diana ghazali said...

menarik. Ianya memaksa aku mengcopy paste dlm words supaya aku bleh baca. rupenye aku di tagged! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

uit cik diana.. aku dah ubah dah.. dah x kechik d font. camne bley tersilap.. aiseh.. ye.. ko di tag. wahaha

Anonymous said...

aku pelik kenapa aku masih di tag...aku rindu kamu dan waktu kita bersama....
bln 3 pastikan kau free. 14 hb ada kenduri di rumah aku....

ainguzzle said...

abang chef o abang chef d tepi jalan..
cepat drive kereta saya mau merewang..
ewaaahh!!!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

bengong la ko aing. wahahaha