15.1.10

Beg ku kolam ku

argh.. dah 3.30pm. kelas jam 3.30.

apa masalah nye?

masalah nya ialah: aku masih dalam bilik nun di mahalah asma.

semua nya gara-gara usb aku corrupt. terpaksa datang bilik semula. amek mana data yang perlu. jap lagi kena present. adoih.. dugaan abes. memang kelam kabut sakan. dah siap transfer data. aku terus amek semua barang. cabut keluar. pantas gile aku rasa masa tu. hebat.

sampai tingkat 2. aku rasa tak sedap hati. macam ada benda yang tak kena. ntah nape. aku terus tengok dalam beg.

fuck. fuck. fuck.

apsal semua barang aku berenang-renang ni?. haiseh.. aku bahgia je letak botol air aku. tapi lupa plak nak tutup. abes tumpah. thumbdrive aku tengah terapung. handphone. usb player. dan hardisk. semua lemas. nota semua jangan cakap la.

musibah oh musibah.

No comments: