25.1.10

Kini. aku layak bergelar askar

tapi bukan askar pancit ye. err.. ok la. ok la. pancit cket. kira orait lagi la.

ni smua gara-gara kakak aku yang angkut abes semua orang pi bootcamp. program ni macam senaman tapi guna military style. trainer dia mejar la. korporal la. smua ala-ala askar la. konsep baru seyh. menarik gak la. kakak aku sekarang. tak pasal-pasal dah ada muscle. chait. tak bley jadi ni.

haa.. aku pi pun sebab program dia wat ala-ala hari terbuka sempena 'bring a friend day'. tapi kakak aku bawak 6 orang walaupun arahan cakap 'a friend'. isk. camne bley jadi cikgu inggeris ni?. haha. jujur cakap. aku gile cuak memula. ye ah. aku dah lama tak maen sukan kot. setakat wat tarian gelek dalam bilik sorang-sorang. apa barang kan?. walau program tu hanya sejam. gila babi la aktiviti dia.

sejam je. nampak cket kan?. haa.. jangan memaen. memacam kiteorang wat dalam sejam tu. terlalu banyak sampai aku malas nak type. hoho. alasan seyh. :P dah la aku kena bangun pagi. uish.. pantang tu beb. tapi demi dikau oh kakak ku. aku langsung tak tido. sebab takut takle bangun. sila terharu ok.

sepanjang tahun 2010. ini lah hari paling bermanfaat untuk aku. iye ye je. sumpah aku rasa macam nak balik ampang lari lepas wat boot camp. hoho. paling penting... we survived boot camp. hooyah!

kami yang aGak mAntap
[ shan. sao. sarah. wendy. sheena. israr. phoebe ]

1 comment:

ainguzzle said...

kalo aku pancit tahap mmepeh dah tu. penah dgr mmepeh dop? hehe