5.1.10

Ketandusan air mata

lokasi: klcc
insan: sarah. aing

sampai klcc. terus beli tiket. nasib baek tak ramai. aku janji nak belanja aing. dan dia diberi veto untuk pilih cerita apa nak tengok. dia pilih 'bodyguard & assasins'. apakah?. poster kurang meyakinkan beb. buruk tahap layak dilaknat.. tapi takpe. aing punya pasal. layankan aja. smuga aku tak tido. puhh.

masuk wayang. tak sampai 15 orang. permulaan cerita. bes. cerita ni berdasarkan sejarah rupanya. setengah jalan. satu wayang nanges. termasuk la aku. macam siot tol la. baru semalam aku nanges segelen. lagi segelen aku nanges.

ain: takpe sarah. nanges ni bagus. buang toksin.

tapi.. tapi.. aku dah tetandusan toksin kini. abes cerita. aing mata bengkak macam perlakon dalam cerita tu. aku gelak. walhal mata aku pun sama je. bila kuar. rupa-rupa. satu wayang la mata bengkak. gilo. tapi cerita tu sumpah bes. tahap patriotik terus menjulang tengok kisah revolusi china. bila tengok cerita patriotik melayu. rasa macam nak lari oversea. kronik. pape pun. mekasih ain. kamu memang rare. haha.

wayang dah abes 15 minit. aing tak abes sedih lagi. sampai sakit kepala la. nak muntah la. haha. mendalam tul kesan cerita tu. bes. bes. aku kasi 4.75 bintang. haish.. tengok king kong pun tak nanges camni. dem.

2 comments:

ainguzzle said...

aku nangis tak bole nak blah dah. patut g tgk muvee tu now, mesti hingus2 lebat memeriahkan kesayuan hatiku

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aku pun xle blah tgk ko xle blah. keke. next movie: muallaf. :)