8.7.10

Ketidakpuashatian

mahallah aku sangat cintakan kami. sampai kami kene pindah barang sebanyak empat kali dalam tempoh dua bulan. sekian sari berita terkini.

haish. pantat ayam tol la. bes bes je suh pindah sana. pindah sini. bukan korang nak tolong angkut barang pun. aku ni okeh lagi. bley seludup keta kakak jap. pastu seludup kawan mintak tolong angkut barang jap. bebudak foreigner?. dok heret kotak merata. dah macam pengemis jelita aku tengok. tabah.

aritu. siap telepon aku. suh pindah masuk asma balik dari asiah. apa dieorang ingat aku ada jin dalam teko? penjam celik. barang semua dah pindah. dah la nak suh pindah dan dan tu gak. sekolah mana dulu?. gila bijak. dem.

jadi. aku pun mintak la jasa baek zeti. tolong aku pindah barang. masuk je bilik baru. ada katil dan meja je. almari takda. rak buku takda. haramjadah. abes mendidih darah jantan aku. jantan ye?. hehe. tapi bab marah tu betui. serius tak tipu. grrr~

kawan aku dari palestin. lagi tragis. masuk bilik. ada katil je. meja pun tarak. dah la dia dari palestin. wat plak camtu. memang nak kene laknat tol la.

dah la tu. malam plak. opis mahallah dengan bijaksana kasi kontraktor laki masuk blok perempuan untuk siapkan bilik. bley nak wat camtu. tapi tolong la hantar wakil untuk tengok tengok kan. sekarang musim cuti. satu blok. ada 2-3 orang je duduk. tak ke bahaya kalu jadi pape?

argh.. aku tensi dengan kebijaksanaan sesetengah pihak. nasib aku bukan orang asli. kalu tak. dah lama aku sumpit sorang sorang. baru pueh hati.

5 comments:

Cik Penulis said...

Adoi. kesian. Next time, sound atas muka dorang, OK. hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

tak nak sound. i wanna seat on their face terus. haha.

Cr. Siti Hazreen Shahrom said...

teringat masa tinggal kat Mahallah Asiah dulu, best...kesian plak dengar citer kena pindah randah nih..penat oooo :)

Acemafia said...

mcm mane baru ko dpt dipuaskan? errr mksud aku, hati ko.. heheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

cikgu: sgt penat. tp mahallah ampes. rasa mcm nk baling batu je kat staff. emo. hehe.

ace: blanje makan kat tenji. yum~