30.7.10

Yo yo yogyakarta

sah aku kene geget dek travel bug. takle duk diam. ada je tempat nak pi. jadi. sempena airasia early bird sale. harga tiket jatuh mendadak. murah weh. dari rm154 satu hala. dapat rm44 je.

apa lagi. terus borong tiket untuk aku dan tiga lagi cewek. tak pikir panjang dah. kalu tak. sampai sudah tak sampai. tapi lambat lagi ah. april 2011. tapi layannn aje.

tempoh: 7 hari
insan: sarah. epah. syafa. ekey
lokasi: yogyakarta. solo. bandung

trip backpacking ke-3 anjuran aku. memang sah dah ikut jejak kak aku neh. huhu. smuga smua berjalan dengan lancar. haish. kene mula wat research dah sekarang. hm. ekspidisi mencari gunung berapi dan candi bakal bermula. woot woot.

2 comments:

Midgesque said...

Aku jeles giler!!! hehehe nak ikut jugak huhuhuhu tapi hutang melambak T_T sabar-sabar 6 bulan jer sabar-sabar

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

hehe. takpe2. sep dwet skrg. then jun next year. yok india. woot woot. :D