18.8.10

Memang murni betoi ah

testimoni

epah: memang bes ah. tido pun mimpi beb.
hadi: superb!. sampai menjilat meja. (ok. ni aku reka).

haa. tau takpe. demi restoran murni, pj. lautan api sanggup ku redahi. ececeh ayat. gila pembohong. huhu. ok. yang pasti. restoran murni ni abes murni ah.

makanan sedap. portion beso. bagus chef ko tak kedekut. tokey!. up cket gaji!. (sukati je) pastu murah plak tu. ni yang wat aku menitis air mata mengenangkan bertapa memahami nye tokey kedai ni terhadap perasaan pelanggan smua. tokey. ko memang layak jadi dato' sri. tepuktepuk.

aritu aku pun bawak la epah & hadi pi makan kat situ. depa cakap blom sampai. isk. mana bley camni. mana lengkap hidup kalu tak makan chicken chop spesel murni okeh. ni bukan sebarang chicken chop.

a
da ke patut dieorang kasi dua ayam. pastu tengah-tengah letak cheese. ni bukan chicken chop. ni penyalahgunaan kuasa!. tapi takpe. sedap punya pasal. urgh. menjejeh air liur aku teringat. bes bes.

jadi. aku oder chicken chop (silap oder. sabo je la). hadi oder chicken chp spesel (ni yang aku nak). epah oder piza dragon sebab nama dia macam bes. dan kami makan macam tak hengat dunia. isk isk.

rerakan. laen kali kita serbu kedai william plak. abang tokei murni. woot woot.

2 comments:

Asma' Umm Hudzaifah said...

aduh meleleh air liur teringat mango blended murni.waaa.dan cabonara dia. dan chicken chop. wenggg. puasa!

but aku suka pegi branch dia kat damansara- kurang kelibut sikit.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

kan?. mmg sedap. yumyum. jom asma. huhu. never been to damansara branch. kat ne ek?. can try. selalu pi yg original place je. assuming dat the food is always better if its the original place. :)