28.9.13

tiga.puluh.empat

walau aku dan dia dah takda pape. kami masih berkawan. memula ingat mau sms je tapi ntah nape. rasa macam tak cukup syarat. amek phone. langsung dail nombor.

tut tut. tut tut. tut tut.

dia: hello?
aku: happy birhdaaaaaay!
dia: *gelak*

gelak besar dia dengar ucapan aku yang bersemangat gilak. kata nya. aku orang ketiga ucap. tapi sesatu nya yang betul. dua lagi insan ucap terawal sehari. sabo je lah. 

memacam topik kuar borak tadi. dari filosofi ke phd ke kerja ke birthday ke kucing ke makan dan sebagainya. ada je benda baru. smua nya dalam 30 minit. hebat tak hebat ilmu summary kami. heh. 

time flies.

kau. tiga puluh empat tahun sudah tahun ini. aku doa. Allah sentiasa memberkati idup dan segala nya. smuga dikurnia kan hanya yang terbaek buat kau. ameen.

selamat hari jadi chenta

No comments: