1.10.13

Duga yang menduga


ini lah dugaan yang paling tenang dalam sejarah idup aku.

bukan setakat individu sekeliling. aku pun pelik apsal aku rileks semacam. kalu orang lain. mau dah nangis sambil back flip. abes flexible okeh. hehe. dugaan nya?

wallet hilang. 

uang rm200. kad pengenalan. kad degree dan master. 3 bank kad. lesen memandu. dan sebagainya.

lesap. ghaib. hilang. 

dari genggamanku. ecewah ayat. dramatik abes. haha. merata gak lah aku cari. sampai ke tong sampah kot. tetap takda. 

emosi punya pasal. lepas wat laporan polis. terus drive ke klcc makan chillies. tak padan takda lesen dan dwet. abes dare devil okeh. huhu.    

miss gita dan nithya serius takle blah tengok aku lepak semacam. bley gelak gelak. tapi dalam hati siapa yang tau? ayaaaaat. haha. gila dah. 

yang pasti:
a. leceh amat hilang wallet. patah kaki kot.
b. terpaksa pinjam uang buat sementara waktu.
c. dah ah takda dwet. memacam penalti kene bayo.

haish. dugaan dugaan.

memacam harus disettle. tapi takpe. benda nak jadi. cekal je lah. dan dalam masa nan sama. amek pengajaran agar tidak terlalu cuai lagi. tapi jika ini satu kecurian. smuga pencurik itu sembelit sepurnama. hoish. kejam siot. huhu.

pape pun. bravo sarah di atas ke'cool'an anda di saat genting sebegini. mari lah reward diri sendiri dengan pergi ke genting. haha.

No comments: