19.2.14

Haru haruan

"wow. am speechless. you are the most amazing person in my life. thanks so much" (links 2014)

hah! baru kau tau aku amazing? haha. orang berbudi, kita berjasa lah kan. bukan susah pun. semalam cik links adiah kan aku set buku.

the hunger games. complete set.

wohoo. excited kot. dah lama aku nak buku neh. sekali dapat free. mana tak hepi. kata nya sempena valentine. ntah kalendar kaum mana dia ikot pun tak tau lah tapi pedulik. buku free woi. haha.

maka arini aku pun balas budi dengan hadiah kan dua buku. ala ala sistem barter plak. siap balut bagai. semangat gilak. masa aku kasi tadi. mata dia bulat gila. terkedu. nasib tak terjojol. mau trauma aku kalu ye. heh.

dalam sejam kendian. dia ucap terima kasih secara rasmi di watsapp. terus aku diupgrade sebagai insan paling amazing. cuba aku kasi 4 buku. konfem terus nobat jadi raja. ada potensi kan? bes bes.

wahai cik links. pasni nak complete set buku roald dahl plak. hm. melebey. haha.

No comments: