5.12.08

Kucing aku bernama tot

akhir-akhir ni, hari-hari aku boring yang amat. kl hujan yang teramat lebat. banyak aktiviti manusia tergelandala buat sementara. padan muka. ni smua balasan sebab selalu tebang pokok. bagi pokok pulak, smua ni rahmat atas kesabaran mereka terhadap keganasan manusia. hmm. lagi lama aku terperap dalam rumah, makin sewel aku jadi. nasib baik aku ada peneman berbulu yang comei. nama dia tot. nama memang kampung siott. tapi takpe. janji dia dengar semua luahan aku. kira pendengar yang baik la. tak pernah komplen. sila rujuk gamba di bawah untuk tau bagaimana rupa tot;

muka bajet kiut. tp mmg kiut pun. arghh.. nak tendang rasa

aksi berani mati super tot. kalu tot manusia, mesti dia tak gayat

kesimpulan: kadang-kadang, binatang lebih bersifat kemanusiaan dari manusia sendiri.

1 comment:

ainguzzle said...

aku setuju. ko penah dgr citer mak rimau gile meroyan psl anak die 5 heko mati lepas beranak. pihka zoo takut, carik satu negeri zoo terdekat, nak pinjam baby rimau. takde. last solution, psl takut rimau tu mati kemurungan, depa pinjam anak babi kasi pakai baju rimasu. rimau tu sihat kembali. ibu manusia? buang anak. hmm