27.11.08

Ya Tuhan. pemurahkan rezki AUG agar aku dpt elaun lebih. amin

kejap lagi aku kene pegi ukm sebab ada kursus 2 & 3 asean university games khas untuk liaison officer. aku macam malas plak nak pegi. 5 hari beb. dari 27 november sampai la ke 2 disember. gile lama. aku dulu pi kursus kawen pun tak lama macam tu. hmm. pasrah je la. tapi dalam diam-diam, aku seronok gak. bley jumpe orang baru. kenal-kenalan dengan orang dari universiti laen kan?.

nasib baik la hadi dan epah ajak aku naik kereta dengan depa. lega cket aku. tak payah angkut beg merata-rata macam dulu. terseksa beb. mula-mula, bajet cool gak ah kat kl central tuh. pegh.. abes smua orang ingat ak nak pi travel jauh-jauh je dengan beg besar kedabak tu. walhal nak pegi ukm je. kursus 1. hmm. nasib baik orang tak tau kebenaran. kalu tak, mesti dieorang kutuk-kutuk je. hampeh.

kesimpulan: dari kutuk orang bawak beg besar, baik tolong dia angkat beg. dapat pahala.

No comments: