19.3.10

Biar benar?. benar sekali

kames. 180810. 1530.
tarikh submit projek paper course design.

rabu. 170810. 2245.
melepak di bilik ain. habuk pun tak buat lagi.

nak mula type. takle. aku takda laptop. kene tunggu rehan, roomate aing tido dulu. sementara menunggu. aku borak. melepak. golek-golek. akhir kata. membuang masa dengan penuh perasaan.

jam 12 lebih lebih pagi. baru mula menaip. apa aku nak tulis ni?. idea haram. satu pun takde. tabah. tibai je la. pung pang pung pang. dah jam 6 pagi. mata dah sepet semacam. tsk. dah tahap wajib tido ni. tapi tak siap lagi. pedulik. merangkak tido sebelah ain. tu la kau sarah. wat lagi keje last minit. rasakan.

9 pagi. bangun. sambung type. manipulate data abes-abesan. ikut sukati je. lantak la. janji siap. pung pang pung pang. 1430 siap semua. akhirnya. terus balik asma. pi mandi semua. print. bind. wat slides. masuk kelas lewat 10 minit. lama jap tu. giliran aku dan shikin present. memang bang rambang je. yang penting. muka konfiden. hehe. bila dah abes. dr. isarji dan huda berkata-kata:

this is a good, simple paper that can be presented in conferences in Malaysia.
submit your paper to ministry of education. government memang tengah research bout this topic.

aku agak terkesima la dengan kata-kata tu. aku dan shikin ngarut mengila kot. tak sangka pulak menepati ciri-ciri kementerian. haha. lega jap. syukur nikmat. malaysia maju. rakyat selamat. haha. wat las minit. dapat feedback camni. kalu camni la. tiap-tiap assignment, konfem wat las minit. :P

ni semangat nak anta paper ke conference ni. ayuh shikin.

3 comments:

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

ternyata. otak kau mampu bekerja dengan cemerlang di bawah paras tekanan.syabas sarah!

bangga dgn mu.='D

ainguzzle said...

congrato!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

lina: kene sentiasa dlm tekanan la jawapnye. huhu. thanx. *blush*

ain: jom wat paper ke conference. (semangat tak tentu hala). hehe