3.3.10

Sabar je la den

kena telepon Moten untuk peringat waktu dan lokasi public lecture. orang opis ramai tak nak cakap dengan moten sebab dia kaki sakat. ada je dia nak usik. dan sebagai junior opis. aku la yang kene telepon. sesungguhnya aku mangsa buli. telepon teledera kang. huhu. cari extension dalam website iium. ada dua nombor keramat: 5140 dan 5123.

a. e. i. o. u. terkena nombor 5140. dail. dering.

orang itu: hello.
aku: hello. assalamualaikum. im sarah baharudin. can i speak to prof. moten please?
orang itu: this is not moten.
aku: come onnn. dont play jokes on me. hehe.
orang itu: oh no. im not.
aku: ala prof moten. dont play-play. its not funny.
orang itu: im serious. im not moten. im someone else.
aku: huh?. ok then. so, im talking to??
orang itu: im dr. wahabudin rais, head of political science department.
aku: you serious?. really?
orang itu: yes. yes. im not joking.
aku: aiyok. wrong person la. hehe. sorry. take care. babai.
orang itu: ok. babai.

waaaa.. macam bengong je aku rasa masa tu. mesti wahabudin pasrah je. hoho.

malu. aku malu.

6 comments:

diana ghazali said...

hahaha!

Asma' Umm Hudzaifah said...

*beguling kejap baca pos ni :D

Acemafia said...

helo? may i speak to sarah?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

cik di + asma: aku masih malu.. :/

ace: yes. im sepekeng. huhu.

epah said...

weh...len kali tyla ko men hentam je...aku yakin topic ko ni wahabudin akancte kt class n dia akan sebarkan kt suma lec poli...cayala sarah...hahaha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

dh website kata tu no. moten. aku terima je la. aku kan lurus. haha. aiyok.. fofular la aku pasni. :P