29.3.10

Kondisi medan periksa: cedera parah

beberapa minggu lepas:
sangat gembira sebab assignment course design aku dapat pujian.

arini:
sangat depress sebab aku takle jawap soklan final course design.

apakah ni balasan untuk orang riak takbur?. weh.. aku tak takbur. riak je sikit. huhu.

rasakan.. rasaaakann.. (latar: uuu.. aaa.. uuu..)

aku studi kot. aku khatam buku course design sebanyak 202 helai. tapi.. aku tetap takle jawap.

empat soklan. empat puluh markah. tiga jam. empat helai? tu je aku tulis. mana cukup. orang tua-tua selalu cakap. membazir amalan setan. aku memang tak membazir kertas tadi. tapi.. tapi..

soklan pertama. belum apa dah tumpas. curriculum ideologies?. what d duck. takde pun dalam buku. belum apa. aku dah skip soklan empat markah. empat tuhh. urgh.

soklan empat. apakah?. arghh. nombor empat memang malang. taik kucin tol. tsk. walau jawap teruk mengila. benda dah lepas. dah takle ubah hakikat tu. oh doremon. where art thou?. buka laci. doremon lompat kuar. mati berbuih plak aku. cancel. cancel. takmo doremon. huhu. pape pun. ada lagi dua paper.

berusaha!.

2 comments:

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

course design memang begitu.Kalau soklan x membunuh bukanlah course design namanya.. *bercakap dari pengalaman*

tabah.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

lina: subj paling dashat. susah mcm puaka. apsal la aku amek. tak paham.