29.5.12

Separuh ongkos ku pergi

arini. aku ke bengkel perodua. haish. cinta ku masuk bengkel lagi. dan ongkos ku terbang buat kali ntah ke berapa. 

nasib baik la aku tuan yang mempunyai ceciri kemanusiaan. kalu tak. mau nye aku jual cik oren. pastu beli beskal. pueh hati aku. tak yah pikir minyak. maintainance. tol smua. sep gila. haha.

sejak akhir ni aku sedar asyik ada bunyi kat belakang. ingatkan puaka mana tumpang memula. usha usha. rerupa eksoz longgar. aku rileks aja. ingat takat nak perketat skru je.

sampai bengkel tadi. mekanik cakap eksoz patah. wagh. cilanat kau eksoz. apa dikau bikin sampai patah? tabah je la. patut nya arini wat tyre rotation je. dah tambah eksoz. 

ah.. smua ni dugaan semata. pape pun. bayar je la. nasib dalam rm170 je untuk smua.

oh encik oren. sila jangan bebuas sangat pasni. tuan kamu sudah pokai.

dan cik sarah. smuga kamu semakin jelita. tetibe. haha. 

No comments: