7.6.12

Lawatan sambil belajar

aritu terniat mau kasi kopi tenom kat nafiu. jejaka phd econs dari nigeria. dah lama gilak nak kasi. tapi takda jodoh. banyak sangat halangan. cewah ayat. haha.

arini. jadi gak jumpa akhirnya. dan aku dengan semangat jitu terus ke econs cafe. malas mau pegang kopi ni lelama. ikut hati mau je minum sendiri. tapi dah niat kan? hm.

sampai dan tunggu. lama jap tu. nafiu sampai. kami borak. dan borak. dan borak. tetibe dia berkata:

dia: please visit my phd lab
aku: not today. but i will definitely visit your sanctuary one day.
dia: no.. no.. i insist u come today
aku: eh eh. its okay. next time aite.
dia: u're already here. please come

sedar sedar. aku tengah jalan ke lab dia. what kind of sorcery is this? haha. sampai kat pintu. dia suruh masuk. tengok signage:

econs phd lab (male)

mak aih. dah tulis male kot. sogan la eden. tapi las las masuk gak. masuk terkejut. ntah pape. ada 3 jejaka tengah bikin research dan smua aku kenal. haha.

kecik sungguh dunia ni. dah lah mereka sangat baik. kasi aku makan minum. smua lah. kata nak pi pavilion. las las tersangkut dekat setengah jam. fail sungguh. hehe.

tapi serius shiok borak dengan bebudak neh. sangat chill. cite plak pasal travel. amekau. terus tersangkut. tabah. tapi las las aku balik gak.

anta sampai pintu okeh. haish. terharu ceq. yang lagi terharu. cik nafiu hantar sampai ke iimu. tetibe terasa penting. haha.

pape pun. terima kasih cik nafiu dan rerakan for the hospitality. sesungguh nya. lawatan ke lab econs sangat memukau. tetibe. haha.

No comments: