18.6.12

Wingardium leviosa

aritu. cik sheena ke singapore sempena festival harry potter. okeh. jeles siot. mau pegi jugak. 

namun kerna status kewangan tidak mengizinkan. aku duduk umah tengok dvd harry potter je la. tabah.

dan sebagai kakak nan mithali. cik sheena beli kat aku bertie bott's every flavour beans. yea yeay. aku ada. kau ada? haha. emo.


haa. cakap je nak perisa apa. muntah? rumput? cacing? tanah? smua ada. ya. aku tau. agak jijik tapi lantak. yang penting. aku kool. *tetibe*. haha. 

hm. tak dapat surat tawaran hogward pun takpe lah. janji dapat coklat dari sana. ok smua orang. sila jeles. heh. 

dan cik sheena. terima kasih. lain kali kirim wand plak. wehuu.

2 comments:

Misz Rubz said...

weyh haruslah jeles! harusla aku nk hyppogrif (cmtu ke eja dia?)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ruby: caku baru baca ur blog. congrats miss! jadi org PJ la after this. hehe. hippogryph tak silap aku. tp lebih kurang la. hehe.