28.6.12

Jom bakar RMC

serius aku bengang dengan rmc arini. kalu nak dwet. bukan main lagi. kalu nak kasi dwet. mak aih. lembab kalah siput mati kot. hm.

ok. begini al-kisah nya.

aritu. aku kene tutup satu projek prof. zaleha. agak besar projek neh sebab bajet keseluruhan dalam 20k gak lah. 

macam nak mati aku kumpul resit kot. kontek orang ni. orang tu. las las dapat lah kumpul resit bernilai rm13,500.

serius aku macam bangga gilak berjaya kumpul resit sebanyak tu. walau tak cecah 20k pun. tapi penat wokeh. huhu. 

dengan muka separa bangga. aku pun hantar borang dan resit kat rmc. katanya akan issue cheque nanti. 

dan tadi. aku dapat cheque akhir nya. excited jap. bley claim gaji dua bulan aku. wehuu. baru nak riang ria. usha je nilai. terus potong.

rm8,800.10? 

apakah? short banyak gila kot. dah la ada seposen. weh. simpan je la seposen tu. haha.

dengan pantas aku ke rmc tanya. orang kaunter bleh blur plak. aku suruh dia cek file aku hantar. memang lengkap resit aku smua. hah! jawap jawap. 

kata nya mau bincang. dan akan telefon balik. ok fine. aku tunggu panggilan dari rmc. kalu diam je. serius aku terbalik meja dengan staff staff rmc sekali. haha. 

bongok nak mampus rmc. dan sekarang. aku kembali miskin. ugh.

No comments: