27.11.13

Kenapa? oh kenapa?

turun ke jusco seremban dua selepas kerja. misi utama? mau potong rambut. dan situ lah sesatu nya lokasi aku tau ada tempat potong rambut. 

ntah camne. nafiu fb aku. macam tetau je bila aku nak kuar. pasang gps ke apa weh? cuak woi. haha. dan kebetulan dia ada di kawasan yang sama. terus ajak jumpa okeh.

aiseh. kalau tau aku tipu tadi. haha.

sejujur nya aku malas. tapi memandangkan aritu dia sanggup naik bus ke mantin semata mau kasi barang kat aku. rasa macam tak baik plak. maka bertemu lah kami di jusco. 

BIG MISTAKE

nafiu. ko memang manusia yang baik. tapi sumpah aku tak pernah jumpa insan paling boring di dunia. memang takda topik nak borak. awkward gilas okeh.

ko ajak jumpa. pastu ko diam. bila time makan. sibuk suh aku tengok movie kat tab. apakah? masa tengah makan. ko sibuk suh aku balik. bahaya drive malam kata nya. bila aku nak minum kopi. ko sibuk nak ikut. sewel.

pape pun. ini lah kali terakhir aku akan lepak sama ko. tobat takmo dah. 

3 comments:

ainguzzle said...

Aku ingt ko da tak contact die. Mesti masa berlalu begitu lambat gitu kan

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain. stress gila ain. aku tak contact tp selang sehari mesti dia fb msg walau aku tak reply. pastu aritu dia datang mantin naik bus untuk kasi aku perfume. gila okeh.

ainguzzle said...

Wow. Tekadnye die. Iti bahaya.