17.11.13

Sekilat berlian

cik siti pergi ke kota
ke kota naiki kereta merah
sekilat kilat batu permata
kilat lagi kereta sarah

haha. macam haram pantun.

arini aku pergi cuci kereta. bukan setakat luar dalam. sampai ke engin cuci. upgrade cket. 

kenape? kenapee? 

kerana kereta kenari kesayangan aku bakal dicek dan dinilai di pusat perodua ampang.

adoih. aku serius takmo lepas kereta kenari aku. banyak siot kenangan suka duka bersama. tapi nak wat camne. 

tetibe dapat call. bapak aku bilang amy perodua sudah set up perjumpaan dengan wong pembeli kereta ini hari. nak tak nak. kene jugak lah.

nilai tak sampai 10 minit kot. kata nya rm13000 untuk kereta  kenari auto berusia 10 tahun ini. aku pun tak tau ok ke tak. yang aku tau. wong harus bincang dengan ayah aku.

lepas nilai kereta. aku pulang. ntah apa keputusan ayah aku. tuka kereta atau maintain. yang pasti. selepas di nilai. aku bawak cik oren pusing kl. 

kasi hepi cket selepas di nodai encik wong. haha. lagi pun. kereta berkilat harus di jalanraya. vroom vroom.

No comments: