18.3.14

Exam nan psycho


tadi kelas degree. dalam masa yang masa. ada exam online mara.

dilema. 

pikir punya pikir. las las aku menyelam sambil telan air. suruh student bikin kerja dalam kelas. aku plak jawap exam psychometric dengan bahagia. terbaek.

tapi serius takle fokus. dengan internet unstable nye. dengan student sibuk nak tolong jawap jugak. rajin bebenor lah. adoyai. dugaan abes. hm. ini lah balasan menyalahguna waktu kelas untuk kebaikan sendiri. haha.

seratus soklan. satu jam. dan soklan dia.. omak kau. ting tong sungguh.

seksyen satu: soalan IQ. smua orait melainkan soklan matematik. huish. mampu tumor aku mikir jawapan. las las tembak aje lah. 

seksyen dua: soalan EQ. yang ni aku suka. takda kira kira. main tick ikut suka. haha.

seksyen tiga: soalan berkaitan negara. teramat mencabar kehidupan. kalu tanya rukun negara aku tahan lagi. ini nye tidak. tanya pasal undang undang negara ke 172. tarik napas dedalam je lah jawap nya. huhu

genap sejam. anta jawapan. lantas meneruskan kehidupan sebagai seorang pensyarah. pehh ayat. baru jawap seratus soklan dah bengong camni. masalah tol lah. heh.

pape pun. sudah cuba yang terbaek. finger crossed aje lah. insyaAllah ada rezki. dapat lah merasa pergi interview mara. kalu tak. kita buat interview sendiri. haha. 

No comments: