21.6.10

Aku suka benda free

benda free terbaru adalah..

program: NST journalism training
anjuran: alumni uia
lokasi: Research Centre

aritu aku busan. jadi aku dafta nama kat alumni. tengok?. berhemah tak berhemah aku. program 3 hari. nilai rm500 sorang. mahai siot. tapi sebab alumni bayarkan. jadi la percuma. uuuuu. bes bes.

speaker smua mantop. dua dua ex-NST journalist. tapi dah berhenti. jadi CEO Malaysian Insider plak. peh.. melambung-lambung saham. tak kawen lagi plak tu. wahh.. ok. abaikan aku. tetibe mengatal. haha. rupa? em. sekali tengok dah cukup. takkan terdetik la nak pandang berkali kali punya la. tapi..

bila dieorg buka mulut. pegh... terus aku cair. bukan sebab mulut wangi. tapi sebab nampak sangat dieorang ni bijak. banyak pengalaman. aku suka mamat jahabar tu. sebab dia lagi berpengalaman.

bila dia berdebat isu palestin dengan budak palestin. pegh. ko akan konpius. sapa yang dari palestin ni?. haa.. hebat tak hebat penangan jahabar. semua benda dia tau la. ahh.. sumpah sexy otak ko. kalu aku syler dalam cerita heroes. memang ko orang pertama aku sedut otak. haha.

hari pertama: news writing
aku cemerlang. bley bangun pagi okeh. lepas tatap muka jahabar dari 9am sampai 4pm. terus aku pandai tulis news. ala.. yang macam korang baca paper tu. ha. camtu la. hebat tak?. hebaaat.

hari kedua: feature writing
masih mampu bangun pagi. tapi liat semacam. urgh. cekal abes. banyak belajar benda baru. hebat cket la tulis feature writing sekarang. oyeh.

hari ketiga: plant visit
gagal teruk. aku terlajak tido. sesuka hati je. rugi duit alumni. mahapkan saya cik alumni. tsk.

No comments: