9.6.10

Jejak kaseh?

ibrah ulfi. beach boy sejati yang juga kawan aku sejak sekolah rendah.

fakta
las jumpa: 1998. sebab form one. ko masuk sekolah laen.
las cakap: 1997. sebab kami bertumbuk. berdarah. brutal abes.

aritu kat yellowtown. ko berhenti betul-betul depan aku. pastu usha semacam. salam pun tarak. ampes. aku plak blur. usha ko balik. nak dekat 5 minit gak ah. kalu dalam cerita hindustan. kita dah guling 7 jenis bukit dah tau. las las. ko buka shades. lor.. ulfi ke?. sumpah aku ingat ko mat indon silap orang tadi. haha. ko ajak aku lepak haipeng. mana bley tolak. lama siot tak jumpa kot. 12 tahun. gile.

lepak haipeng berdua dari 1430 sampai 1730. 3 jam digunakan sebaik mungkin. kalu bley nak krem kesah 12 tahun dalam 3 jam. tapi tu pun tak sempat nak cover smua topik. isk. takle jadi ni. kene lepak lagi ni. tapi bulan depan. ko nak pi bali sebulan. pegh. sempoi gile.

malam tadi. ko sms. tanya bila aku balik kl. ko cakap safe journey. hm. walau 12 tahun tak jumpa. aku dan kau macam tetiap hari lepak sama. bukan senang nak cari kawan jiwa sama. barang baek ni. kene jaga leklok. huhu.

yang penting sekarang. mau ikut kamu ke bali. hm. sukati je.

No comments: