8.6.10

Pak pak kelepong kelepong

canggih siot bunyi kompang aku. ada bakat neh. huhu.

uish. ramai siot orang kawen. memang sah lanie musim perdebungaan. pantang aku toleh kepala. mesti aku nampak pape berkaitan kenduri. tak kesah la khemah ke. pengantin ke. banner ke. konvoi ke. ada je. macam sesat dalam ekspo perkahwinan pun ada. bley berdarah idung camni. bahye. bahye.

tapi. walau aku tak berminat dengan kawen-kawen ni. aku tetap pi kenduri kekawan aku. kasi moral support cket. ha. ni la ciri ciri kawan mithali ececeh.

lepas 6 bulan. sampai gak aku kat bumi chukai. ni pun semata-mata nak pi kenduri puan ekey. kawan lama dari skolah menengah. uit ekey. sila terharu. heh. jumpa ramai gak geng bus skolah dedulu. sembang tak hengat dunia. sampai makan pun bley lupa. rugi rugi. tapi tu je la kot benda yang aku suka pasal kenduri selaen sirap sedap. slurp.

oh ya. satu lagi yang bes. cuci mata. wargh. kekawan aku yang dulu macam cencorot. sekarang kacak siyal. haish. cekal kan diri wahai sarah. *tarik nafas dalam2*

o baah o sarah o ekey o

3 comments:

ekey'z said...

aku terharu...hehehe

ekey'z said...

thank u babe....i lebiu lah

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ekey: pegh.. terharu tu. haha. lebiu too. :D