26.6.10

Toi setori tree

lokasi: wayang klcc
insan: amin. sarah.
cerita: toy story 3.

aku yang nak tengok gambo ni. adik aku tak rela memula. bajet macho ah takmo tengok cerita kartun konon?. tsk. poyo je. ni kartun bukan sebarang kartun. ni kartun pixar okeh. spesel cket.

pung pang pung pang.

las las. amin setuju. siap tengok 3D tu. ahh. bes bes.

verdict: empat bintang suku

bagi aku bes amat. cerita kartun yang mampu maen dengan emosi. ececeh ayat. haha. mana tak nye. setengah liter gak aku nanges. ntah pape kan?. tapi takpe. baru berbaloi baloi duit amin bayar tiket. bukan senang nak tengok aku nangis sampai meleleh air hidung. sexy.

tapi takle lawan jejaka sebelah aku. lone ranger. muka abes macho memula. tapi memula je la. 30 minit terakhir. dia nanges sampai lap mata kat lengan. nasib tak lap kat lengan aku sama. heh. tersedu-sedu beb. gile sensitip. mungkin terkenang saat gembira bersama toy dia dulu kot?. sumpah mental.

ok. kepada amin. mekaceh blanje wayang. wuhuu~ dan kepada cik pixar. bravo. anda memang berbakat.

No comments: