7.1.11

Lagi lagi kenduri

akhir akhir ni. hampir setiap minggu la dapat kad kawen. kalu tak dapat. tak lengkap hidup. memang tak sah. kalu tak dapat kad. gerenti dapat jemputan dalam facebook. serius banyak. mampu kalah koleksi setem aku camni. hm. patut tuka hobi. kumpul kad kawen plak. huhu.

dan arini. aku dapat satu lagi jemputan. tapi yang ni spesel cket. sebab dia adalah aing. kawan master uia aku. kalu usha. muka semak abes. kalu kasi pakai baju sekolah. mau orang ingat budak darjah enam. nampak je kecik. eh jap. memang kecik pun. haha. tapi dalam diam. gila advance minah ni. haish.

bakal suami dia kira kawan aku gak la. budak nerd yang suka kasi teka teki. aku ingat. sempena kenduri nanti. aku harus kasi hadiah koleksi teka teki sedunia. memang pecah otak la aing nak jawap.

bangun tido. teka teki. nak makan. teka teki. nak teka teki. teka teki lagi. uish. dah tahap penderaan mental camni. cancel. cancel. kasi periuk belanga sudey. senang cket aing nak masak kalu aku datang lawat umah. haha.

pape pun. tahniah aing. smuga smua berjalan lancar.

yeay yea. sirap kenduri. yeay yea.

2 comments:

diana ghazali said...

Sarah, ko gi ganu ke selangor?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aku mau ke ganu tp tak cakap dengan parent lg. aku lupa time tu birthday my dad. tp kalu x jadi. aku konfem ke rawang pnya.