6.1.11

Mari usha Trolak

lokasi: trolak dan sungkai
insan: sarah. kak nani. abg shah. kak linda

bangun awal gile. memang abes kecewa. dah la pepagi hujan. gile bes beradu time camni. sejuk macam kat alaska. ok. ni tipu. tapi seyes sejuk. takyah naek genting seh. tapi dah janji punya pasal. bangun gak pi keje. stress. stress.

naek je van stadd. aku terus duduk paling belakang. dan sambung tido. satu. sebab aku masih ngantuk. dan dua. sebab aku takut driver bawak laju menggila. serius cuak. naek banana boat pun tak camni. haish.

sampai je sana. dengan air liur basi meleleh. aku terus menjalankan tugas sebagai jurugambar tak bertauliah. abes berdedikasi beb. kagum. tempat memula trolak. ok la. banyak bangunan baru. nampak la comei cket. tapi serius takda pape situ. buka pintu. nampak hutan. buka tingkap. nampak padang. nasib program free. layan kan aje.

abes usha lokasi satu. terus pi lokasi dua. kolam air panas. ok. this i loike. sebab kakak tu kasi aku test smua kolam. haha. aku pun apa lagi. pantang dapat green light. terus separa terjun. gimik je lebih.

nasib aku pakai baju kurung. sopan la cket. dah le kaki lupa nak wax. takle terjun gitu je. dosa tau mencemarkan kolam dengan bulu kaki. haha. tapi kalu tau awal nak pi situ. dah lama aku pakai baju mandi dalam baju kurung. heh. konfem kene buang keje pastu.

jap aku masuk kolam air panas. jap aku masuk kolam air gunung. memacam la. gila bahgia. aku harap bos aku pilih tempat ni untuk program. orang laen kusyuk dengar ceramah. aku plak sibuk berendam. uuuu. nikmat.

lama gak pusing area perak ni. bertolak dalam 10 pagi. sampai uia balik dalam 6 petang. kalu naek kapal terbang. dah sampai mekah beb. huhu. tapi takpe. aku sanggup. bley aku claim gaji kaw kaw bulan ni. haha. bes bes.

No comments: