15.1.11

Quan

kedai: Quan coffee shop and ice cream house
lokasi: pandan indah
insan: sarah. sheena. shan. anne.

bebalik. makan tempat sama. bley kemurungan camni. jadi. arini. kami usha kedai makan baru. kat area pandan indah. belakang GE mall. sanggup tu redah dari uia. kepingin punya pasal. dengar review. tempat ni memang bes. harga pun ok. tapi kedai dia kecik je. kira bes kept secret la neh. woot woot. excited abes. haha.

sampai je. memang abes teruja. banyak gile makanan dalam menu. bley juling usha menu je. aku sampai tak tau nak order apa. las las. aku oder empat benda. gila rakus. haha. nasib ada empat orang. bley la dieorang perabes apa aku oder tadi.

makanan sampai je. aku sengih memanjang. dah la banyak. sedap plak tu. haish. takle jadi ni. kene kem salam kat chef camni. bes bes. memang aku abes menhayati makanan tadi. tapi serius bes weh. bahagia jap.

tempat ni macam murni ss2 cket. banyak pilihan. harga ok. makanan banyak dan setakat ni. smua sedap. layak dapat medal camni. yum. haish. makin kerap la dieorang nampak muka aku nanti. hoho.

No comments: