28.3.11

Aku cinta itu istac

lokasi: istac, jalan duta
insan: sheena. sarah.
kerna: mau ke pustaka istac
mood: jakun. seronok. terasa genius.

teman cik sheena ke istac. mau pinjam buku pasal sufism. memang istac tempat paling tepat la kalu gitu. memula macam takde perasaan sangat. masih mamai bangun awal. tapi sesampai je istac. ternganga.

lawa siotttttttttttttttttttt.

amek kau. panjang gila. haha.
serius lawa. masuk je istac. rasa macam kat andalusia. walhal kat jalan duta je kot. hehe. aku belum apa dah berdebar. abes saspen. kalu luar camni. dalam camne la pulak.

buka pintu. masuk. aisehman. dalam lagi lawa menggila. aku rasa nak usap abes smua dinding. pintu. kerusi dan sebagainya. serius cun. macam cathedral pun ada cket. tetibe semangat nak kawen kat istac. hm. takle blah statement. heh.

ofis prof. hassan. dean istac. lagi terbaik. ni aku berkobar kobar mau jadi dean istac. tetibe. tinggi sungguh cita cita ku ini. hoho. paling busuk pun. apply jadi anak angkat dia. bley lepak situ tetiap hari. sukati. huhu.

masuk librari. kagum lagi. urgh. terus rasa studi situ. memang layak pun bebudak philosophy belajar kat istac. suasana dia. perfecto bak kata dora the explorer. bes bes.

iimu mau wat conference kat istac july neh. kalu takde pape. aku dengan pantas mau isi jadi conference assistant. bley golek golek kat istac 3 hari 2 malam. indah gila.

[ serius macam kat andalusia ]

[ pustaka istac. sumpah jelita ]

tetibe berkobar mau mengajar di istac. woot woot.

3 comments:

Asma' Umm Hudzaifah said...

i love istac too!!! i considered taking post wedding picture there. best kan kan! hehe. hey what conference eh?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

kan.. lawa gilo. uuu. nice! its gonna be gorgeous. u should asma. hehe. conference islam in africa. if u want. i can give u the dimensions once dah confirm. :)

Asma' Umm Hudzaifah said...

yes. sangat jakun first time datang.nice! yeah let me know bout the conference nanti :)