8.3.11

Hijrah

lokasi: area dell
insan: aku dan dia
mood: penin lalat

tengah bes bes layan feeling. tetibe ada orang tegur.

dia: hey.. i've been talking bout u with my student.

tetibe siot. sentap mak. apa kes ngumpat aku dengan student. jujur plak tu. cukup mengamit mental. dah la aku tak kenal ko. tabah.

aku: really?. what have u been talking about?
dia: bout u and debate.
aku: owh.. really. nice. but.. im not a debater. [sengih]
dia: huh?. eh jap. u tasneem kan?.
aku: errr. no lah. im sarah baharudin. tasneem a diff person altogether.
dia: haaaa?.

dan tetibe. dia peluk aku. kalu dia laki. suka gak aku. tapi kerna sejantina. pasrah je la. heh. hm.. tau pun sentap. haha. laen kali. kasi salam dulu. ni nye tak. main redah je. tak pepasal aku jadi tasneem. pendebat terbaik dunia. hebat betul aku.

aku: its ok. u're not the first one. people always confused me with tasneem.
dia: im so sorry. anyway. how are u?

ecewah. sempat tanya khabar aku plak. cover line la tu. nasib aku berbudi. layan kan je la. lepas borak jap. dia chow. hm. mesti dia takkan lupakan saat tu. hehe.

tapi aku tetap takle blah. camne dia bley ingat aku tasneem?. dah la aku pakai baju kurung dengan tudung indon. sabo je la. tasneem minah sudan kot.

betul la kot apa aing cakap "sarah muka variety". aritu aku indian. sekarang sudanese. gila jauh benua benua tu.

hm. sudan pun sudan la.

No comments: