5.3.11

Tabah

lokasi: signature, klcc
insan: ayah. mama. sheena. sarah. amin

arini. aku mengidam teppanyaki plak. orang ngandung pun tak ngidam sekronik aku. tsk.
sebab tabung bergerak aku ada bersama (mak aku ler). aku pun sibuk order makanan bersama mak terchenta. hoho.

kami berdua pakat membawa berkat oder teppanyaki. dah oder dan bayar smua. mak aku chow. usha tempat laen plak. dan aku. sebagai anak mithali. kene la tunggu angkat makanan. elok je mak aku pi. abang teppanyanki pun berkata-kata:

dia: erm. mak ke tadi tu?
aku: huh?. haah. mak la tu.
dia: apsal tak sama?
aku: hah?. muka laen ek?. ikut belah family laen la tu.
dia: ayah india ek?
aku: .......

pundek ayam gila. apsal akhir akhir ni smua ingat aku indian neh?. sabo je aku.

aku: eh.. tak tak. melayu. tapi mak orang penang.
dia: owh.. awak anak mami la neh?. patut pun.
aku: cket je. mak yang betul anak mami.
dia: emm. kalu awak nak kawen. kene cari yang hidung mancung gak ek?

apakah?. dan aku pun terang la yang aku bley kawen dengan sesapa aku suka. pastu abang dua orang tu tanya memacam lagi la. aku ingat nak blah je. tapi makanan tak siap lagi. adoyai.

layan borak jap. gile lega bila makanan siap. dapat je makanan. satu teppanyaki lambai kat aku. memang takle blah tol la. kalu orang tak tau. mesti dieorang ingat aku artis atau tokei tempat tu. haha.

No comments: