15.3.11

ILC oh ILC

patut jumpa shiqin jam 11 di hs. tapi aku bes je bergolek atas katil lagi time tu. hampeh punya mimpi. apsal ko indah sangat?. tak pepasal aku terlambat jaga. hm. dah nasib badan.

1115. shiqin tepon. kelam kabut aku bangun mandi. amek kau. padan muka aku. nasib aku agak pantas. 1140 dah tercongok depan writing lab. weh.. weh.. jaga cket. aku mandi okeh. heh.

jap tu. terus ke finance. mau tanya perihal bayaran conference. dah berapa kalu aku email. haram tak balas. tapi bila shiqin tanya. dieorang ingat je email yang aku anta. siot gila. balas la woi. takmo duit ke?

tanya finance bawah. dia tolak pi finance atas. tipikal. dah naek finance atas. dia tolak finance celpad. sampai finance celpad..

nasib baik betul.

bley murka aku kalu tak. haish. bincang apa patut. kasi surat sponsor. isi dan anta borang yang perlu. settle!. heharap dah takda problem.

tabah gila ilc ni. nak wat conference tapi macam gampang. haish. sah depa kene pakat menuntut ilmu dengan iimu. ececeh. sempat promote iimu tuh. haha.

sekarang. tunggu dan lihat. apa respon seterusnya. wat masa sekarang. jom cari conference baru.

hm. cemerlang sungguh diri ini. woot woot.

No comments: