4.4.11

Jatuh dan terjatuh lagi

pepagi buta dah sampai cps kot. sekali bro. in caj tak sampai lagi. awai sangat ke aku neh?. tengok jam. dah 8.30am. hm. bley potong gaji camni. alang alang kat area centre. pi lepak iimu jap. sesi mengimbau kenangan. heh. dalam 11.30am. pi cps sekali lagi.

aku: salam. bro. aslam dah sampai?
dia: dia tak datang. on leave. baru tadi dapat tau.

haaaaaa?. sumpah rasa nak bitch slap smua warga cps dah dan tu gak. emo siot. haha.

aku: sampai bila?. esok dia datang?
dia: insyaallah...
aku: takkan dia sorg je in caj benda ni. naya la camtu.
dia: haah. memang dia sorang je.

aritu thesis direjek sebab kertas. sekarang. dia plak tak datang. bley plak camtu. takda hal nak cuti. tapi gile kalu dia sorang je in caj. takda sign dia. takle bind thesis. buat dia balik raya sebulan?. abes mati berbuih bebudak uia nak bind thesis. grrrr.

terus aku makin lembik. serius takda semangat. dah la aku kene siapkan smua sekali dengan clearance sebelum 20 april neh. adoyai. heharap sempat la.

esok. misi ke cps kembali.

No comments: