15.4.11

Tammat sudah

aritu membara dengan finance. arini dengan cps plak.

haish. bahaya neh. asyik tertekan je. bley kene demam campak aku camni. hm. apa kene ngene pun tak tau la. huhu.

bley plak maen tuka sistem ikot sukati. seminit cakap laen. seminit lagi cakap laen plak. walhal pasal benda yang sama. mana tak pening bebudak.

membara membara gak. tapi tak mampu kaco keceriaan aku arini. ecewah ayat. keceriaan? takle blah tol. haha. ok. ok. sambung.

ha. aku ceria sebab dah dapat sign 4 orang terpenting dan sekarang. thesis aku dijamin masuk senate dengan jayanya. dengan erti kata laen...

master dah settle!

woot woot. bley la pi meronda dengan tenang pasni. patut senate 28 april ni. tapi tunda ke 6 may. sebab rektor uia pi maldives. ya. itu bukan typo. takle blah tol la. maldives?. wth.

kalu dieorang cakap dia pi meeting ke. conference ke. aku tetap tak percaya. aku dapat rasakan rektor tengah shiok sunbathing nun di maldives. takle jadi neh. hm. tapi takpe. nanti time senate. kita usha sama dia. kalu rektor tan semacam. maka tepat la teori aku. haha.

hm. heharap result thesis aku bes. aminn.

No comments: