23.5.11

Kita bako jew

serius aku membara dengan finance. ikot hati. mau je aku bako tempat tu. tapi sebagai insan murni. cancel. tak jadi bako. aku maki maki je. haha.

al-kesahnya begini.

arini niat nak settle clearance la. bangun pepagi pi uia kot. gila jitu. bila dah wat clearance. baru dah takda hubungan dengan uia dah. tu yang abes semangat tu. niat.. oh niat. hehe. destinasi pertama. finance. and off i go.

masuk je finance. meremang bulu tengkuk. sah tempat ni berpuaka. tabah. jumpa bro finance. cakap mau wat clearance. dia amek nombor matrik. dan menghilangkan diri.

dan aku tunggu. tunggu. dan tunggu lagi.

lama jap tu. satu bro kuar dari bilik keramat. dan aku dipanggil masuk ke dalam. haish. laen macam je ni. tapi aku masuk gak la kan.

dia: sarah baharudin ya?
aku: haah. apa pape masalah ke?
dia: erm. camni. dalam rekod saya. dia tulis awak ada hutang lagi rm1150.
aku: hah! dari mana datang seribu lagi tu? setau saya. saya hutang lagi rm150 je.
dia: camni. bila status awak dah tuka graduated. uia akan caj seribu untuk thesis evaluation fee.
aku: apsal tak letak awal awal? tak ke nyusah camni.
dia: ...
aku: takpe la. terima kasih.

sambil kuar dari finance. sambil maki. hm. emo sungguh diri ini. hehe. tapi ye ah. mana tak nye. cuba kalu orang tak mampu. mau terkejut godzilla kalu tetibe ada belen seribu. seribu weh. banyak tu. tambah cket. dah dapat ipad. bes tu. haha.

ah.. takda takda. aku tak peduli. nak tepon mohe esok. nak mintak bajet mini tanggung. heharap depa nak. insyaAllah. amin amin.

pape pun. wahai finance. korang tetap hampeh.

No comments: