14.5.11

Makan besar

lokasi: kelab darul ehsan, ampang
waktu: 2000-2300
mereka: 80 insan terpilih
mood: kelaparan

sampai ke lokasi. perut aku terus wat joget lambak. haish. macam tau tau je ada banyak makanan. tabah. tapi memang lapar menggila pun. nasib la aku ni pemalu dan sopan orang nya. cewah. kalu tak. abes meja buffet aku kerjakan. hm. iye iye je. huhu.

ok gak dinner alumni benl yang pertama ni. bley kira sukses. bebudak yang datang abes tak senonoh. lecturer pun sama hancur gak. bagus la tu. abes meriah beb. tambah plak dengan sesi karaoke nye. haish. parti liar pun kalah camni. keke.

tapi persetankan smua itu. yang penting.. makan. haaa.. nasib baik makan ok. sedap gak la. paling aku suka. kambing. pegh.. mampu termimpi mimpi. tapi bila pikir balik. pantang nama kambing. smua aku cakap sedap. hm. satu lagi yang sedap. rojak. takle blah tol la. benda paling simple dan murah la paling sedap.

terbukti! jauh di sudut hati. aku hanyalah seorang gadis kampung. wahaha. sewel.

pastu. kakak dan adik aku perform gak. yang paling takle blah. adik aku pun ada gak. memang dasar budak uitm murtad. haha. dia pun nanyi lagu grenade. bruno mars. kakak aku plak perform poetry slam. nasib bes dua dua. aku je tak perform.

sebab aku ahli terhormat. minah baru grad master. jadi adik kakak aku perform khas untuk aku. so shweet. haha. terima kasih wahai adik beradik ku yang genius dan berbakat besar. hm. terharu tak?. terharu la.. terharu la..

No comments: