21.5.11

Dua dalam satu

ni syafa. kawan zaman skolah dedulu. lepas dua setengah tahun. jumpa balik kat itex. dan aku. sebagai penculik bejaya. aku culik sama dia. bwah-ah-ah.

merata la aku bawak dia ronda. abes satu kl kiteorang ronda. sampai ke klpac aku bawak. nampak sangat dah takde idea nak pi mana. hoho. sesambil tu. borak. abes nostalgia la tu. keke.

malam tu. sebelum anta dia balik. aku bawak pi makan kat pappa rich nihonkan. masuk je parking. tetibe. ada 2 bouncer tolong buka pintu. syafa dah cuak cuak. takle blah tol la. nampak sangat kat perlis takda bouncer. haha. kemudian. mereka itu berkata-kata:

dia: aish. lambat nye makan.
aku: tu la. tapi lapar gila. tak makan lagi neh.
dia: ha.. makan la. jangan malu malu.
aku: nak makan la ni.

muka abes ganas. macam gagah. bajet jentik je mampu wat orang melayang. tapi ramah semacam la plak. tengah bosan la tu. sian.

maka. makan la kami. lepak. gelak gelak. lala tu. masa nak balik. bouncer laen plak datang. syafa dah cuak menggila. harap dia tak lari je. kalu ya. memang aku gelak guling guling. dieorang nak tolong buka pintu keta je kot. dah keje dieorang.

start engin smua. masa aku dah nak reverse. tetibe. pintu belah aku gegar. bouncer tadi nak buka. syafa macam biasa. abes pucat. sabo je aku. haha. rupa rupa. bouncer tu nak kasi selai kertas. dia cakap. kawan dia kasi. aku sengih je la.

aku kasi la kertas tu kat syafa. aku nak drive kot. tapi dia takut. weh syafa. ko takut apa?. bukan nye cikgu leman loncat dari kertas tu kalu ko buka pun. lama tu. dia buka. usha usha. ada nama dan nombor telepon. hahaha. macam haram.

jadi. kepada sesiapa yang perlukan bodyguard. bley la kontek nama dan nombor berkenaan:

hans - 012 6094877

bley plak tolong promote. wakaka.

No comments: