23.4.12

Panggilan masa depan

tengah bes bes melepak mengenang masa depan. tetibe telepon berbunyi. usha. nombor tak kenal. selalu aku malas nak jawap. tapi ntah nape kali ni macam terpanggil panggil untuk jawap. ecewah ayat. haha. maka aku pun angkat lalu jawap.

aku: hello
dia: hi. can i speak to miss sarah please?
aku: yes. speaking. whos on the line?
dia: im calling for UTAR. we would like to invite u for interview session...

ok. bila kedengaran je perkataan 'interview'. terus gelap dunia. terus tak dengar ayat dia yang seterusnya. hampeh gila. nasib dia cakap benda basic je. cuba kalu dia kasi klue harta karun. tak ke sesia idop aku. tabah.

pape pun. aku dengan semangat waja cakap ok. aku akan datang interview pada 25 april 2012 pada jam 1600. hm. tak pepenah aku datang interview petang. tapi layan je la. ngak cuba ngak tau.

hm. yang penting. usaha. harus bikin yang terbaek. dapat tak dapat belakang kira. yang penting. sekarang aku perlu pinjam kasut hitam untuk interview. haha.

doakan aku aite. ameen.

No comments: