27.4.12

Temuduga yang menduga kesabaran

lokasi: utar, petaling jaya
jam: 1600
mood: blur

arini. aku bertemuduga bersama cik utar. belum apa dah malang. dalam perjalanan. jem menggila. pelik weh. jam tiga jalan sesak macam ada pesta jalanan. tak keje ke manusia manusia itu? haish. dengan hati cekal. redah je la.

bila dah sampai area pj. bley plak tak jumpa utar. sabo je la aku. cari punya cari. rerupa nya utar dalam kawasan kilang. chait. lalu je memula. tapi ingat kan dia kilang. best je jalan terus. huhu. jiran utar kilang susu dan colgate okeh. konfem staff utar gigi lawa dan tulang kuat. tetibe. haha. 

patut sesi aku jam 1600. aku sampai sana. terkejut gorilla. ada lebih 15 orang lagi tengah tunggu turn. woi babik. gila lah. aku masa tu dah rasa macam tak dapat je keje ni. kene plak bila sembang dengan insan lain. smua pengalaman power power.

tetibe terasa kerdil. ecewah ayat. haha.

tapi serius. rasa macam takda semangat je. mau balik dan tengok doremon sambil makan dorayaki. tapi alang alang dah dalam utar. tunggu je la. bila nama aku kene panggil. usha jam. dah 1830. mak kau. aku tunggu 2 jam setengah untuk sesi interview tak sampai 8 minit kot. tabah.

masa aku masuk. aku dah nampak panel smua dah penat. aku sampai jam 1600. ada lebih 15 orang. menurut HR. interview sepanjang hari. dan panel sama. aku kurang setuju lah. sebab orang sesi awal. smua interview lelama. yang las las macam aku ni. serius sekejap sesi interview.

aku tak tau camne depa pilih nanti. sijil tak cek. mock teaching pun takde. soklan tak tanye. dia tanya aku ada soklan ada lah. serius pelik. kalu dia pilih tengok baju. memang hampeh la. kalu tau aku pakai baju hawaii. mesti panel tido mimpi aku. haha.

serius takda perasaan interview kali ni. sangat sekejap. kalu ikut pengalaman. konfem aku tak dapat. naluri aku berkata kata. pegh ayat. power kau. haha. tapi tu lah. kalu tak dapat. takpa. rezki aku tengah hangout dekat tempat lain la tu.

pape pun. dem u utar. time management dikau sangat epic fail. dan sarah. masa untuk apply institusi lain. wehuu.

No comments: