30.4.12

Result whisperer

tengah bes bes mimpi. tetibe tepon berbunyi. ingatkan sms ke apa. tup tup notification email. cewah ayat. nak menunjuk pakai android la tuh. haha. 

buka e-mail. usha usha. ada email dari utar. tapi serius unik. sebab serius aku takda perasaan. selalu nya ada gak la cuak cket. tak pun excited. tapi kali ni kering mengalahkan padang sahara okeh. hm. macam tak dapat je. 

buka. baca. tutup. sambung tido.

slumber je sambung lena. tak kecewa langsung tak dapat posisi tu. walhal dah kering tahap wajib kerja ni. tabah. haha. 

kan bagus kalu naluri aku tepat masa jawap exam. konfem dapat anugerah pelajar paling bijak. tak pun masa main loteri. kaya raya aku. tapi bagus gak lah. takda la aku frust menonggeng bila tak dapat kan?

baik lah sarah. masa untuk cari kerja baru dengan gigihnya. sesungguh nya. usaha tangga kejayaan. masa untuk perbanyakkan simpanan yang kian kurang. woot woot.

doakan aku! ameen.

No comments: