24.5.13

Harum setaman

konfem! arini adalah hari paling indah bagi aku (ayaaaat. haha)

ok. begini cerita nya.

tadi. masa tengah melepak dalam opis. tetibe aku ternampak kepala terjulur dari tepi kabinet. babik. terkejut aku. nasib tak berbuih mulut ke apa. jatuh kredibility aku kalau ye. huhu.

pakai spek. usha. rerupa nya dua student aku dari china. aku tak kenal sangat mereka ni. ada masalah bahasa tapi sangat baik lah budak nye. memang mesra dan sopan.

mereka: hello teasherr.
aku: hi. morning. how are you guys?
mereka: good good. for u! (sambil hulur plastik)
aku: huh? what is this?
mereka: preshent. for u.
aku: oh. thank u very much.
mereka: ok babai teasher.

lepas mereka keluar. aku masih blur kot. sabo je lah. ye ah. tak penah dapat adiah dari student kan. dan aku terus usha dalam plastik bag. 

[ set perfume dan losyen flora gucci ]

O.M.G.

aku terkejut gilas kot. mahal neh. dalam rm300 gak ah. ntah nape. aku macam berdebar gila. dramatik abes. haha. 

aku macam serba salah mau terima atau tidak. kalau tolak. kesian mereka plak. dan kesian aku jugak sebab tolak rezki best. hehe.

pape pun. terima kasih yao han dan pei fei di atas adiah ini. sebagai bukti keteharuan yang teramat sangat. akan ku lemaskan korang dengan keharuman aku setiap hari. haha.

seriously. thank you. 

No comments: