13.5.13

Pertemuan 3 penjuru

setelah beberapa bulan menunggu. bertemu gak akhir nya aku sama nana dan epah sekeluarga.

dari zaman matrik. hingga aku habis master. asyik berkepit sama dua minah itu. kalu tak jumpa. mesti gayut tepon ke apa. ala ala 3 gadis pingitan gitu. 

tapi bila sorang sorang kecundang ke alam perkahwinan. dan kini alam berkeluarga. susah cket ah mau jumpa. smua pakat punya komitmen tersendiri. tu bila dapat jumpa arini. peh. macam apa je. jakun.

paling jakun aku ah. tetibe dapat anak sedara instant. cik hanini dan cik dhia. aku memang kureng cket dengan bebudak. tapi dua anak dara ni macam ok je dengan aku. hm. petanda baik neh. haha.  

cuma seperti biasa. aku sebagai anak dara sunti. ayaaat. haha. teramat lah blur. kene plak bila mereka berborak pasal isu ibu. breast pump lah. apa lah. terus aku fokus makan spagetti sambil tengok running man. huhu.

[ cik hanini dan cik dhia ]

walau pun lepak kejap je. aku tetap gumbira dapat jumpa teman zaman jahiliyyah dedolu. walau hakikat nya mereka telah berhijrah ke tempat lebih baik. aku tetap ingat kehampehan mereka satu ketika dahulu. haha. 

love u guys!

No comments: