12.12.13

Barakah

tengah pura pura rajin bekerja. tetibe muncul encik nondo disebalik kabinet. ececeh. bajet kiut lah tuh. tabah. 

dia terus heret kerusi dan duduk tepi. nasib aku tengah utube benda senonoh. cuba kalu tengah usha redtube. hancur reputasi. haha. 

nondo tercungap kot. muka penat abes. ingat apa lah tadi. sekali dia buka mulut terang nape dia datang. terharu ceq. mau mengalir air mata jap. heh.

"i'm here to ask for your blessing. i have exam after this. will you wish me luck?"

mak aih. terkedu okeh.

tak pernah orang mintak restu aku sebegitu rupa. dan aku dengan muka macho terus memberi berkat kat nondo. peh ayat. macam power je. huhu.  

lepas je dapat restu. nondo senyum. bangun dan terus ke exam hall. camtu je. gila random. dan aku macam blur jap. mimpi pun tak dramatik camni. 

em. heharap dia wat exam okay. kalau tak, konfem dia tak mintak restu aku dah pasni. haha.

No comments: