19.12.13

Katakan tidak


insan: sarah. honest.
lokasi: burger abg burn, nilai
mood: suam suam kuku

arini sesi ekplorasi bandar nilai bersama encik honest dari zimbabwe. mau belanja makan kata nya. aku on je lah. bab bab makan ni memang payah nak tolak. kelemahan utama tuh. nasib bukan superhero. senang je ditumpas nemesis kalu tak. haha. 

pusing punya pusing. las las aku bawak dia pi food court nilai. choice banyak. harga pun okeh. tapi silap. dia sorang je umpama malam tanpa bulan. ayaaaat. haha. dia chill je tapi aku plak tak bes. smua dok pandang dia. pastu pandang aku.

pakcik. makcik. salah ke saya jalan dengan afrikan?

sebab smua dok usha. aku tapau je lah. makan lokasi lain. pakat oder burger chicken chop (macam bes) dan burger daging cheese leleh (merisaukan). ingat cket. sekali dapat amekau. gila tebal. 

nak jadi cerita. honest takmo makan plak. susah kawan dengan herbivor camni. tak pepasal aku dapat 2 burger. maka makan lah aku dengan hati nan ceria. 

orang tetua cakap orang tamak selalu rugi.

memang tepat sekali. aku tamak. makan dedua walau dah kenyang. niat nak merasa, sekali terabes plak. kacau jiwa.

dalam perjalanan pulang ke mantin. aku pening. overdose burger. kolestrol naik agak nya. haha. serius kronik. sampai rumah terus baring. serius kronik. ntah apa honest mandram burger. hm. honest gak kene. haha.

pape pun. aku nekad. walau sedap. no more burger. jauhi selama sebulan dua sampai tahap kolestrol kembali normal. kepada honest. pasni belanja pizza plak. wehuu.

No comments: