26.12.13

Maafkan dakuuuu

anugerah cikgu blur tahun ini jatuh kepada

cikgu sarah baharudin *mexico waves*

alkesah nya...

satu student dari china datang kasi nota. nota terima kasih kerna ajar dia english. serius terharu pabila dia tetibe berkata "can you check my note?"

maksud nya. buka dan baca lah. tapi apakan daya dapat cikgu bengong cam aku. aku dengan muka excited buka nota. baca dan baiki grammar dia dengan pen merah.

hahahahahaha.

aku serius ingat dia suruh baiki. aku siap terang penggunaan yang salah bagai. dia diam je tepi aku. angguk pun macam takda semangat. bila aku pandang muka dia. baru tersedar muka sedih berbaur pasrah. 

OMG 

aku berdosa bangat. haha. lepas tu aku cover lah balik cakap banyak improvement english dia. dari tak paham sekarang dah paham. cuma ada sikit je kesalahan grammar. pastu aku cakap good job. dia senyum lah cket. 

lega ceq *urut dada*

adoih lah. pasni kene dengar dan paham bebetul. tak pepasal kecik hati budak tu. oh. maafkan daku wahai student ku. heh.

No comments: