14.9.09

Adik ku bukan adik ku

pegh.. tajuk bley wat cerita seram beb. huhu.

haa.. kisah ni berlaku semalam tau. masa dalam perjalanan balik chukai. dalam kereta ayah aku. ntah masa kat mana. aku tertido tau. pastu bila aku terjaga. aku pun ubah posisi. bontot aku lenguh duduk setempat. oleh kerna aku dalam kereta. samada kaleh kanan atau kiri je la kan?. jadi aku pun ngadap adik aku. bila aku pusing ke kanan. aku tak nampak adik aku. tapi... aku nampak makhluk serba puteh mengadap tingkap.

dup dap dup dap ............. dupdapdupdap.

jantung aku kejang gila masa tu. aku terdiam lama gak la. aku tak tau nak kasi respon apa tapi aku tak jerit langsung. aku ala-ala terpaku la. lama jap tu. benda tu gerak-gerak. dia paling tengok aku. aku cuak nak mati tapi ntah nape. aku langsung tak paling arah laen. aku usha je benda tu walhal cuak tahap dewa dah. lama jap tu. aku sedar. apsal makhluk tu rupa macam adik aku ek?.

musykil. musykil. lama jap tu baru aku sedar. makhluk puteh tu memang SAH adik kandung aku bernama aminuddin. tapi sebab air cond sejuk tahap antartika. dia pakai telekung sembahyang mak aku. konon selimut satu badan la tu. arghhhhh. tertekan. tertekan!. nasib baik aku tak kena sakit jantung ke?. sawan babi ke?. H1N1 ke?. ikut hati aku nak sekeh je kepala dia tapi bukan salah dia pun. elok je dia tido dengan lena nye. tak sampai hati la plak nak luku kepala dia.

oh adik ku.. nape kau buat aku sebegini rupa?. cepat mintak ampun.. grrrrrr.

1 comment:

Anonymous said...

he he he he

ke ke ke ke

hahahahahhaha

HAhaHaHahAhAhaHHhahAHAh!