30.9.09

Otak aku membesar

aku rasa sebab tu la akhir-akhir ni asyik rasa berat je kepala ni. kejang-kejang kepala pun ada gak. nasib baik kepala aku tak makin besar. kalu tak. memang betul apa orang tua cakap. what u say. you get back. sebab aku selalu je kata kakak aku rupa lollipop sebab kepala besar. tapi niat aku murni je. aku risau tengok dia lalok bila jalan sebab tak le kontrol kepala dia nan besar itu. tapi sekarang dah ok. dah kembali ke saiz asal. tahniah. huhu.

haa.. sambung. aku rasa otak aku membesar sebab aku banyak membaca. chewah. aku dah dapat dah buku 'ten sorry tales' yang aku order kat kinokuniya tu. setalah beberapa bulan. sampai gak dikau. tapi aku baca tak sampai satu hari. dah habis. isk. macam tak berbaloi je bayar rm35 kalu sehari dah abes. laen kali patut limit sehari setengah page. baru tahan sikit. tsk.

sekarang aku tengah pow nana buku roadh dahl yang bergenre macabre. genre faveret aku sekarang. buku tu agak mahal tapi takpe la. nana keje celcom sekarang. kaya. setahun sekali je pun birthday aku. hehe. nanaaa.. aku nak buku tu. bley?. sayang kamu. hehe. semua buku aku baca tapi buku teks takmo plak baca. tsk. pedulik la. sapa-sapa ada buku bergenre macabre. nak pinjam can ah?. sebagai ganjaran. aku balut buku korang dengan plastik unicorn yang bes. deal?.

No comments: