16.9.09

Madu?

orang selalu cakap aku dengan epah ni madu. semua nye gara-gara aku selalu lepak dengan dia dan hadi. pakwe dia. hangin je aku bila orang cakap camtu. hmm. tetibe emo di siang hari. tapi seyes. aku tak rela di madukan. tambahan dengan kawan rapat aku epah. dah tahap hukum haram dah sebab bebudak tu dah macam adik beradek aku dah.

semalam aku kuar lepak dengan hadi. seyes pelik aku rasa. ni sebab epah takde. dia tengah kerja dengan cemerlang di jabatan tanah ipoh. kebetulan. hadi dapat keje kemaman. dekat je dengan umah aku. aku amek dia pi ronda ronda. walau kemaman ni kechik yang amat. lama gak pi meronda. dalam 1230 pagi gak la baru pulang. isk. tapi yang penting. dia sempat belanja aku chicken chop untuk birthday. huhu. mekaseyh hadi. aku siap makan dengan penuh ekspresi semata-mata nak buktikan keterharuan aku.

aku rasa macam pelik je bila dua besfren aku kat uia. nana dan epah. dua-dua punya pakwe keje kemaman. dekat dengan aku. makin menjadi la kawan laen cakap aku di takdirkan jadi madu orang. siot je ayat. memang takle blah. isk. mintak simpang beb. oh tidak.

kalu cakap aku manis macam madu lebah ke. layan la gak. sedap je hati aku dengar. ni nye tidak. grrrrrrr (sambil jalan macam raksasa)

3 comments:

epah said...

hai maduku n bakal madu nana....wakaka

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

apsal aku kene jadi madu semua org ni?.

LiYaNa said...

ape madu2 lak neh??