30.10.09

Lonjakan paradigma bakal pembuli jalanan

tempat : parking jj keramat
insan : sarah. zetty.

baru je happy-happy makan wendys dan beli barang. dah hangin satu badan bila tengok orang sebelah parkin macam haram. senget tahap gaban. camne ntah bley lulus periksa kereta. aku yakin dia rasuah jpj tu. hm.

aku : apa ke bangang parking camni. ni nak tinggal note ni.
zetty : [keluarkan pen dan kertas]
aku : nak tulis apa ek?. [ala-ala innocent]

lama jap tu. zetty kasi idea yang wat aku tertanya-tanya. orang yang parkin cam haram itu akan marah atau sebaliknya bila baca notis tersebut:

"woi!. belajar parking kat mane?. nepal?"

aku letak kat cermin depan dan blah dengan rasa puas hati yang amat. ngeh3. semuga pemarking kereta terpilih itu bukan orang nepal. kalu tak. sia-sia je tulis. mesti dia ingat kami ada kuasa psychic.

2 comments:

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

hahaha lawak la. syabas! post kamu bikin aku ketawa. =D

Midgesque said...

Fulamak! *tetibe rase sgt nerves sebab aku tak geti parking kete...erk!* :P